چند وقتيست حال خواندن شعر دارم. هي ميخوانم و سير نميشود. امروز رسيدم به مهدي جهاندار و اين شعر.شما هم بخوانيد. بسم الله رسیده اند شهیدان کربلا به مقامی... مِن الغریب نوشتی إلی الحبیب سلامیحبیب رفت ب اطلسی ها...
در اين ايام كرونايي بي خيال همه چيز و همه كس. قصه اين است ۱.زندگی بدون آب در دل کویریا که زندگی بدون یک درخت توی شهرمثل زندگی من بدون توست۲.مهربانی درخت ر اطلسی ها...